Z historie

Guinot

Historie

Začátky kosmetické firmy GUINOT jsou datovány do roku 1963, kdy chemický inženýr René GUINOT vyvíjí ve své laboratoři vůbec první kosmetický přístroj využívající galvanický proud a zavádí ho do kosmetické praxe ve formě ošetření nazývaného CATHIODERMIE ( Catio : elektrody , derm : pokožka ) . Hydraderm – vycházející hvězda na kosmetickém nebi
  • V roce 1972 přebírá vedení firmy GUINOT Jean – Daniel Mondini . Pocházející z lékařské rodiny ; jeho otec Maurice Mondino byl renomovaným plastickým chirurgem ; rozhodl se zůstat věrný medicínskému prostředí a specializovat se v oboru farmakologie.
  • Už jako doktor farmacie , vyvíjí účinnou látku pomáhající při regeneraci a hojení pokožky, kterou později obsahovaly i výrobky a ošetření předepisovány pacientům po plastické operaci .
  • Hned po nastoupení do vedoucí pozice začíná Výzkumné a vývojové centrum GUINOT intenzivně obnovovat původní přístroj CATHIODERMIE a doplňuje ho nejen o ionizační proud, který napomáhá k hloubkovému proniknutí účinných látek do pokožky, ale také o vysokofrekvenční lampu, která díky intenzivnímu okysličování přispívá k neobvyklému rozzáření pleti na svět se tak dostáváunikátní přístroj využíván na komplexní ošetření nazvané Hydraderm a stává se brzy ošetřením číslo 1 v celosvětovém měřítku.

 

Kosmetika na předpis = zodpovědný přístup

Revoluční změnou v oblasti kosmetického průmyslu se stává i zcela nový přístup GUINOT k samotnému způsobu výběru, použití a prodeje kosmetických výrobků. Vycházeje z přesvědčení, že pro klienta může být vhodný a účinný pouze ten kosmetický výrobek, který koresponduje s individuálními potřebami pokožky klienta , stává se primární diagnostika pleti v salonech GUINOT základním prvkem v procesu komplexního kosmetického ošetření.
GUINOT zavádí filozofii ” KOSMETIKY NA PŘEDPIS ” , která je založena na principu , že pokud má být kosmetický přípravek zodpovědně prodávaný , musí být i zodpovědně předepsán . Toto je výsostnou úkolem odborníka , kterým může být jedině specializovaný lékař , nebo profesionální proškolená kosmetička – skutečná odbornice na diagnostiku a profesionální ošetření pleti . Tento přístup markantně ovlivní proces profesionálního zaškolování kosmetiček pro salony GUINOT na celém světě. Jen ve Francii je každoročně odborně zaškolených více než 4000 kosmetiček z celého světa.

Revoluční objev ” Elixír buněčného života “

V roce 1986 začalo Výzkumné a vývojové centrum firmy GUINOT spolupracovat s biologickým oddělením profesora Raichvarga v pařížské nemocnici Cochin . Cílem této spolupráce bylo ověřit účinnost vyvinutého výživného komplexu na pokožce pacientů se silnými popáleninami . Tento výzkum a společná spolupráce vedly k vyvinutí legendárního ” Komplexu buněčného života ” , výživného komplexu sestávajícího z 56. aktivních složek nezbytných pro život a obnovu buněk poraněné pokožky. Pro svou vysokou účinnost a blahodárné vlivy byl tento komplex okamžitě zakomponován jako hlavní složka do krému ” Longue Vie ” ( Dlouhý Život ) , který se stává pilotním produktem nové generace výrobků na okamžité omlazení a revitalizaci pokožky . Dnes tento komplex obsahuje celá řada výrobků Longue Vie a Age Logic.
Tým vědců Výzkumného a vývojového centra značky GUINOT denně pracuje na vytváření a vývoji nových aktivních složek, které jsou schopny proniknout do hloubky pokožky co nejhlouběji a přispět tak co nejúčinněji k revitalizaci a obnově pokožky . Toto jednoznačně potvrzuje pozici produktů GUINOT v řadě lékárenské kosmetiky.

Vize krásy zítřka = luxus v srdci salónu krásy

Již téměř 50 let uplatňuje firma Guinot svou filozofii a šíří své know – how v 11 000 kosmetických salonech v 70 zemích světa . Značka si své postavení vybudovala především vyvinutím technologie, ošetření a produktů s blahodárným vlivem na pokožku obličeje i těla, ale jen úzká spolupráce s kosmetickými salony jí umožnila získat znalosti špičkového odborníka na krásnou pleť . Vedoucí pozice firmy na kosmetickém trhu je proto ovocem dlouhodobé a úzké spolupráce inovativního kapitálu firmy s odbornými znalostmi a poradenskými schopnostmi kosmetiček salonů GUINOT.
GUINOT je přesvědčeno , že budoucnost péče o krásu bude soustředěna právě v salonech krásy a wellness centrech. Časy, kdy byly rozhodujícím aspektem pro výběr krému krásné balení a přesvědčivé , ale předešlou odbornou diagnostikou nepodložené poradenství v komerčních prodejnách , jsou pomalu na ústupu . Dnes se do popředí dostávají aktivní účinné složky a inovované složení kosmetických přípravků , které přinášejí skutečné výsledky . Nároky žen se budou s jejich rostoucí finanční nezávislostí stále více stupňovat a klienti budou stále častěji vyhledávat instituce, které jim zaručí nejen maximální a viditelný výsledek , přístup a poradenství odborníků , ale hlavně maximální pocit luxusu a zážitku z ošetření své pleti.

Postavení GUINOT ve světě

Jen ve Francii poskytuje firma klientkám Guinot protokolárně ošetření a produkty v 1680 kosmetických salonech . Nepochybně má s více než 50 % účastí na kosmetickém trhu vedoucí pozici . Díky neustálému rozvoji a inovacím vedoucích výzkumníků, nepřetržitě obnovuje se složení produktů založeného na nejnovějších výzkumech nejúčinnějších aktivních látek má Guinot silný potenciál neustálého růstu.
Guinot je mezinárodně uznávanou značkou ověřenou 50 letou praxí . V Anglii nabízejí ošetření Hydraderm nejznámější salony krásy, milovala i anglickou královskou rodinou . Známá klinika s zmlazovacího programy , Leman ve Švýcarsku , používá Hydraderm jako jeden z nejúčinnějších ošetřovacích metod. Také v USA má Guinot vedoucí postavení na trhu kosmetických produktů . Pozice, na které se Guinot umísťuje ve Francii a jiných zemích světa je důkazem profesionálního přístupu kosmetiček a špičkové kvality produktů a ošetření GUINOT.